Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарук, Яна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T19:41:41Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T19:41:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Бондарук Я. Особливості використання відеоматеріалів під час вивчення англійської мови / Я. Бондарук // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст» (м. Умань, 25-26 травня 2017 р.). – Умань: «Візаві», 2017. – С. 47-48. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8002 | - |
dc.description.abstract | Основна мета викладання мови полягає у формуванні комунікативно компетентного фахівця, який володіє мовною, мовленнєвою і соціокультурною компетентностями. А використання відеоматеріалів – це один із найзручніших і простіших можливостей зануритись у мовне середовище з метою розвитку комунікативної компетентності. Такий підхід формує сприятливі умови для впровадження різних методів і прийомів навчання, спонукає студентів до дискусії, висновків і дебатів на різні теми, рольових ігор. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: «Візаві» | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | відеоматеріали | uk |
dc.subject | іншомовне середовище | uk |
dc.subject | носій мови | uk |
dc.title | Особливості використання відеоматеріалів під час вивчення англійської мови | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондарук Я.В._тези.pdf | 278,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.