Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | - |
dc.contributor.author | Декарчук, Марина Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T07:15:21Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T07:15:21Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041 | - |
dc.description.abstract | У статті дано теоретичне обгрунтування педагогічної системи підготовки "бакалавра: освіти природничі науки" на засадах цілісногоінтегративно-галузевого підходу. Запропоновано систему фундаментальної і методичної і методичної підготовки майбутнього фахівця, який набуває академічної кваліфікації "Баклавр освіти: природничі науки" та професійної кваліфікації "Вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавтсов" в основній школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інноваційне структурування системи природничої освіти у загальноосвітній у загальноосвітній та вищій школі "бакалавр освіти: у загальноосвітній та вищій школі, "бакалавр освіти: природничі освіти", інегративно-галузевий підіхід, вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавство" в основній школі, навчальний план бакалавра природничої освіти | uk |
dc.title | Теорія і методика підготовки "Бакалавра освіти: природничі науки" на засадах інтегрованого освітньо-галузевого підходу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кропивницький.pdf | 4,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.