Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-11-30T07:15:21Z-
dc.date.available2017-11-30T07:15:21Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041-
dc.description.abstractУ статті дано теоретичне обгрунтування педагогічної системи підготовки "бакалавра: освіти природничі науки" на засадах цілісногоінтегративно-галузевого підходу. Запропоновано систему фундаментальної і методичної і методичної підготовки майбутнього фахівця, який набуває академічної кваліфікації "Баклавр освіти: природничі науки" та професійної кваліфікації "Вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавтсов" в основній школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційне структурування системи природничої освіти у загальноосвітній у загальноосвітній та вищій школі "бакалавр освіти: у загальноосвітній та вищій школі, "бакалавр освіти: природничі освіти", інегративно-галузевий підіхід, вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавство" в основній школі, навчальний план бакалавра природничої освітиuk
dc.titleТеорія і методика підготовки "Бакалавра освіти: природничі науки" на засадах інтегрованого освітньо-галузевого підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кропивницький.pdf4,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.