Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-11-30T08:03:26Z-
dc.date.available2017-11-30T08:03:26Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051-
dc.description.abstractВ матеріалах представлено теорія і методологія (організація)підготовки майбутнього вчителя зі спеціальності природничі науки має базуватися на наявному досвіді націонльної системи педагогічної освіти та здійснюватися на засадах часткової та повної (галузевої) інтеграції.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка вчителя, інтегровані дисципліни, фахова підготовка, мультидисциплінарні дидактичні комплекси, природничо-наукові дисципліниuk
dc.titleТеорія і методологія підготовки вчителя зі спеціальності "Природничі науки"uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_конф_2017 Декарчук М. В.pdf623,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.