Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Декарчук, Марина Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T08:03:26Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T08:03:26Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051 | - |
dc.description.abstract | В матеріалах представлено теорія і методологія (організація)підготовки майбутнього вчителя зі спеціальності природничі науки має базуватися на наявному досвіді націонльної системи педагогічної освіти та здійснюватися на засадах часткової та повної (галузевої) інтеграції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка вчителя, інтегровані дисципліни, фахова підготовка, мультидисциплінарні дидактичні комплекси, природничо-наукові дисципліни | uk |
dc.title | Теорія і методологія підготовки вчителя зі спеціальності "Природничі науки" | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_конф_2017 Декарчук М. В.pdf | 623,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.