Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-11-30T08:03:26Z-
dc.date.available2017-11-30T08:03:26Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051-
dc.description.abstractВ матеріалах представлено теорія і методологія (організація)підготовки майбутнього вчителя зі спеціальності природничі науки має базуватися на наявному досвіді націонльної системи педагогічної освіти та здійснюватися на засадах часткової та повної (галузевої) інтеграції.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка вчителя, інтегровані дисципліни, фахова підготовка, мультидисциплінарні дидактичні комплекси, природничо-наукові дисципліниuk
dc.titleТеорія і методологія підготовки вчителя зі спеціальності "Природничі науки"uk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_конф_2017 Декарчук М. В.pdf623,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.