Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-30T10:50:50Z-
dc.date.available2017-11-30T10:50:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8104-
dc.description.abstractДіяльнісна складова в організації навчального процесу з фізики і астрономії дає змогу не тільки успішно розв’язувати проблему фективного засвоєння астрофізичних знань, а й формувати у студентів уміння самостійно і фахово планувати свою діяльність у різних ситуаціях. Такий підхід дає змогу відтворити високий рівень візуалізації уявлень про астрономічні події й процеси, що відбуваються у Всесвіті, створює можливість їх моделювання з різними значеннями тих чи тих параметрів; здійснити індивідуалізацію й диференціацію навчального матеріалу відповідно до пізнавальних можливостей кожного студента.uk
dc.description.sponsorshipАвториuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectДіяльнісний підхідuk
dc.subjectМетодикаuk
dc.subjectФізикаuk
dc.subjectАстрономіяuk
dc.titleДІЯЛЬНІСНА СКЛАДОВА У ФОРМУВАННІ ПРИКЛАДНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІНuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko_I.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.