Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8110
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T11:07:01Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T11:07:01Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8110 | - |
dc.description.abstract | Фундаментальну діяльність учителя природничо-наукового спрямування (зокрема й астрономії) варто проектувати як процес управління діяльністю учнів під час засвоєння ними навчального матеріалу (через пізнавально-інструментальну сукупність дій учителів та учнів). Усі відомі підходи керування реалізуються за допомогою ефективних стратегій виконання навчально-пізнавальних завдань і саме через них безпосередньо інтегруються в інструментальні та ціннісні структури цілеспрямованої діяльності учителя астрономії. | uk |
dc.description.sponsorship | Автор | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:52 (07) | - |
dc.subject | Фундаментальна підготовка, астрономія | uk |
dc.title | ФУНДАМЕНТАЛЬНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АСТРОНОМІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Igor Tkachenko.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.