Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2017-12-04T12:54:56Z-
dc.date.available2017-12-04T12:54:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГусак В. А. - специфіка активізаціїдійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак // Київ . - 2017uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299-
dc.description.abstractУ статті викладена сутність понять «дійове мислення», «ідеомоторика» і «психомоторика». Автор висвітлює специфіку і наслідки активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки на тлі функціонування психомоторики і практичної апробації методу «ідеомоторне тренування». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури досліджено питання методології інструментально- виконавської підготовки в аспекті інтенсифікації професійної рефлексивної діяльності і психомоторних процесів фахівців мистецького профілю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:785(07)-
dc.subjectдійове мисленняuk
dc.subjectдеомоторикаuk
dc.subjectсихомоторикаuk
dc.titleСПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
specifika.pdf663,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.