Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусак, Владислав Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-04T12:54:56Z | - |
dc.date.available | 2017-12-04T12:54:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гусак В. А. - специфіка активізаціїдійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак // Київ . - 2017 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299 | - |
dc.description.abstract | У статті викладена сутність понять «дійове мислення», «ідеомоторика» і «психомоторика». Автор висвітлює специфіку і наслідки активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки на тлі функціонування психомоторики і практичної апробації методу «ідеомоторне тренування». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури досліджено питання методології інструментально- виконавської підготовки в аспекті інтенсифікації професійної рефлексивної діяльності і психомоторних процесів фахівців мистецького профілю. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:785(07) | - |
dc.subject | дійове мислення | uk |
dc.subject | деомоторика | uk |
dc.subject | сихомоторика | uk |
dc.title | СПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
specifika.pdf | 663,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.