Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
Назва: | СПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Гусак, Владислав Анатолійович |
Ключові слова: | дійове мислення деомоторика сихомоторика |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Бібліографічний опис: | Гусак В. А. - специфіка активізаціїдійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак // Київ . - 2017 |
Серія/номер: | УДК;371.134:785(07) |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладена сутність понять «дійове мислення», «ідеомоторика» і «психомоторика». Автор висвітлює специфіку і наслідки активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки на тлі функціонування психомоторики і практичної апробації методу «ідеомоторне тренування». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури досліджено питання методології інструментально- виконавської підготовки в аспекті інтенсифікації професійної рефлексивної діяльності і психомоторних процесів фахівців мистецького профілю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
specifika.pdf | 663,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.