Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.date.accessioned2017-12-06T11:00:28Z-
dc.date.available2017-12-06T11:00:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКірдан О. Трансформація традиційної моделі управління вищими навчальними закладами: проблеми, пошуки, рішення / О. Кірдан // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч. 2. – С. 41–50 .uk
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8326-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано чинні європейські нормативні документи, у яких виділено стратегічні напрями трансформації управління вищими навчальними закладами. Окреслено проблеми традиційної вертикальної системи внутрішнього управління закладами вищої освіти. Схарактеризовано основні підходи й фактори формування та трансформації моделі управління вищими навчальними закладами. Розкрито концепцію підприємницького університету; вказано на переваги інших моделей: індустріального кластеру, навчально-науково-виробничих комплексів та університетів-технополісів. На основі проведеного теоретичного аналізу, виокремлено тенденції трансформації моделі управління вищими навчальними закладами. Визначено та обґрунтовано напрями удосконалення традиційної моделі управління сучасними вищими навчальними закладами: підвищення ефективності внутрішньої системи управління та створення на інституційному рівні дієвого механізму, що спрямований на підтримку, розвиток та навчання професійних лідерів вищого навчального закладу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesББК 74.2я43;-
dc.subjectвищий навчальний заклад, модель, управління, концепція університету, професіоналізація управління, теорія управління, підприємницький університет.uk
dc.titleТрансформація традиційної моделі управління вищими навчальними закладами: проблеми, пошуки, рішенняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattya_Kirdan.pdf264,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.