Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8326
Title: Трансформація традиційної моделі управління вищими навчальними закладами: проблеми, пошуки, рішення
Authors: Кірдан, Олена Леонідівна
Keywords: вищий навчальний заклад, модель, управління, концепція університету, професіоналізація управління, теорія управління, підприємницький університет.
Issue Date: 2017
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Кірдан О. Трансформація традиційної моделі управління вищими навчальними закладами: проблеми, пошуки, рішення / О. Кірдан // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч. 2. – С. 41–50 .
Series/Report no.: ББК 74.2я43;
Abstract: У статті проаналізовано чинні європейські нормативні документи, у яких виділено стратегічні напрями трансформації управління вищими навчальними закладами. Окреслено проблеми традиційної вертикальної системи внутрішнього управління закладами вищої освіти. Схарактеризовано основні підходи й фактори формування та трансформації моделі управління вищими навчальними закладами. Розкрито концепцію підприємницького університету; вказано на переваги інших моделей: індустріального кластеру, навчально-науково-виробничих комплексів та університетів-технополісів. На основі проведеного теоретичного аналізу, виокремлено тенденції трансформації моделі управління вищими навчальними закладами. Визначено та обґрунтовано напрями удосконалення традиційної моделі управління сучасними вищими навчальними закладами: підвищення ефективності внутрішньої системи управління та створення на інституційному рівні дієвого механізму, що спрямований на підтримку, розвиток та навчання професійних лідерів вищого навчального закладу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8326
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stattya_Kirdan.pdf264,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.