Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГекалюк, Людмила Юріївна-
dc.date.accessioned2017-12-19T00:35:51Z-
dc.date.available2017-12-19T00:35:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358-
dc.descriptionГекалюк Л. Роль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії // Проблеми підготовки сучасного вчителя: період. наук. вид. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – С. 113-120.uk
dc.description.abstractУ статті досліджуються питання розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання інтегрованого курсу «Режисура в танці». Акцентується увага на інтегрованому підході до структурування змісту навчання, його ефективності та значення для розвитку творчого потенціалу студентів-хореографів. У статті розкривається зміст інтегрованого курсу «Режисура в танці» та його складові. Автор звертає увагу на практичну частину занять, зміст яких направлений на розвиток творчого потенціалу студентської молоді як майбутній учителів хореографії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:793.3–051;-
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectінтегрований підхідuk
dc.subjectрежисура в танціuk
dc.subjectвчителі хореографіїuk
dc.titleРоль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гекалюк_Роль_інтегрованого_курсу.pdf382,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.