Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358
Title: Роль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії
Authors: Гекалюк, Людмила Юріївна
Keywords: творчий потенціал
інтегрований підхід
режисура в танці
вчителі хореографії
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК 378:793.3–051;
Abstract: У статті досліджуються питання розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання інтегрованого курсу «Режисура в танці». Акцентується увага на інтегрованому підході до структурування змісту навчання, його ефективності та значення для розвитку творчого потенціалу студентів-хореографів. У статті розкривається зміст інтегрованого курсу «Режисура в танці» та його складові. Автор звертає увагу на практичну частину занять, зміст яких направлений на розвиток творчого потенціалу студентської молоді як майбутній учителів хореографії.
Description: Гекалюк Л. Роль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії // Проблеми підготовки сучасного вчителя: період. наук. вид. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – С. 113-120.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гекалюк_Роль_інтегрованого_курсу.pdf382,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.