Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяшенко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorТерещук, Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2017-12-21T10:43:31Z-
dc.date.available2017-12-21T10:43:31Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.citationЛяшенко О.І., Терещук С.І. Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання/ Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017. — Випуск 23, С. 162-166uk
dc.identifier.issn2307-4507-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8387-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть критичного мислення як наскрізного вміння учнів, що формується в процесі навчання різних шкільних предметів, зокрема фізики. Критичне мислення як педагогічна технологія характеризується набором розумових дій і комунікацій, які розвивають здатність особи до адекватного сприймання інформації, набуття вмінь формувати власні судження і думки, рефлексії і самовдосконалення в процесі критичного опрацювання власного досвіду тощо. Наведено опис найбільш поширених концепцій критичного мислення і структурні компоненти відповідних моделей (розвиток кри- тичного мислення через читання і письмо, APA Delphi, R. Paul & L. Elder, Д. Клустера). Зазначається, що як компетентнісно орієнтована технологія критичне мислення містить: цілі, які відображають знаннєвий компонент, практичні уміння і нави- чки, досвід застосування набутих знань і вмінь у життєвих ситуаціях, нарешті, ціннісні ставлення, сформовані в освітньому процесі. У методичному аспекті на прикладі навчання квантової фізики показані можливості реалізації компетентнісно орієнтованої технології критичного мислення в навчанні фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКам’янець-Подільськийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.853-
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.titleКритичне мислення як технологія компетентнісного навчанняuk
dc.title.alternativeCRITICAL THINKING AS THE COMPETENTAL LEARNING TECHNOLOGY OF PHYSICSuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критичне мислення як технологія_КПНУ_2017.pdf172,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.