Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8387
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляшенко, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Терещук, Сергій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-21T10:43:31Z | - |
dc.date.available | 2017-12-21T10:43:31Z | - |
dc.date.issued | 2017-11 | - |
dc.identifier.citation | Ляшенко О.І., Терещук С.І. Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання/ Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017. — Випуск 23, С. 162-166 | uk |
dc.identifier.issn | 2307-4507 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8387 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть критичного мислення як наскрізного вміння учнів, що формується в процесі навчання різних шкільних предметів, зокрема фізики. Критичне мислення як педагогічна технологія характеризується набором розумових дій і комунікацій, які розвивають здатність особи до адекватного сприймання інформації, набуття вмінь формувати власні судження і думки, рефлексії і самовдосконалення в процесі критичного опрацювання власного досвіду тощо. Наведено опис найбільш поширених концепцій критичного мислення і структурні компоненти відповідних моделей (розвиток кри- тичного мислення через читання і письмо, APA Delphi, R. Paul & L. Elder, Д. Клустера). Зазначається, що як компетентнісно орієнтована технологія критичне мислення містить: цілі, які відображають знаннєвий компонент, практичні уміння і нави- чки, досвід застосування набутих знань і вмінь у життєвих ситуаціях, нарешті, ціннісні ставлення, сформовані в освітньому процесі. У методичному аспекті на прикладі навчання квантової фізики показані можливості реалізації компетентнісно орієнтованої технології критичного мислення в навчанні фізики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;372.853 | - |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | навчання фізики | uk |
dc.subject | технологія навчання | uk |
dc.title | Критичне мислення як технологія компетентнісного навчання | uk |
dc.title.alternative | CRITICAL THINKING AS THE COMPETENTAL LEARNING TECHNOLOGY OF PHYSICS | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критичне мислення як технологія_КПНУ_2017.pdf | 172,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.