Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-11T09:19:04Z | - |
dc.date.available | 2018-01-11T09:19:04Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-11 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В. Інтегровані завдання при вивченні баз даних в умовах формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Г.В.Ткачук // Інформаційні технології в освітньому процесі 2017: Матеріали науково-практичній Інтернет-конференції, 11-17 грудня 2017 року, м.Чернігів: ЧОІППО імені К.Д.Ушинського, 2017.- С.55-58. Режим доступу: https://kafedraikt.blogspot.com/p/2016.html | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8401 | - |
dc.description.abstract | В реалізації інтеграційних процесів освітнього простору закладів вищої освіти важливими є принципи системності та інтегративності. В професійній підготовці учителя інформатики вони сприяють оптимізації навчального процесу та формуванню спеціаліста, який володіє якісними знаннями і сучасними технологіями в навчанні. Технічні компетентності учителя інформатики є міжпредметними компетентностями, оскільки технічні засоби, поняття, правила використовуються студентами протягом вивчення усього циклу дисциплін (не тільки технічних). Опосередковане формування технічних компетентностей відбувається за рахунок інтеграції технічних знань та використання міжпредметних зав’язків загальних інформатичних і технічних дисциплін. Міжпредметний підхід доцільно здійснювати з урахуванням змісту навчальних дисциплін. Наприклад, з усіх перерахованих інформатичних дисиплін, технічні компетентності можуть бути найкраще сформовані у процесі вивчення дисципліни «Інформатика та ІКТ», оскільки вона має окремі теми технічного спрямування. Тоді як дисципліна «Організація баз даних» передбачає лише вивчення окремих технічних термінів (сервер, клієнт, адміністратор системи тощо). В даному випадку можна застосувати систему інтегрованих завдань, які будуть зорієнтовані на формування технічних компетентностей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ЧОІППО імені К.Д.Ушинського | uk |
dc.subject | інтегровані завдання | uk |
dc.subject | бази даних | uk |
dc.subject | технічні компетентності | uk |
dc.subject | учитель інформатики | uk |
dc.subject | міжпредметний підхід | uk |
dc.subject | інтеграція знань | uk |
dc.title | Інтегровані завдання при вивченні баз даних в умовах формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tkachuk_tezi2017.pdf | 220,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.