Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-01-11T09:19:04Z-
dc.date.available2018-01-11T09:19:04Z-
dc.date.issued2017-12-11-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Інтегровані завдання при вивченні баз даних в умовах формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Г.В.Ткачук // Інформаційні технології в освітньому процесі 2017: Матеріали науково-практичній Інтернет-конференції, 11-17 грудня 2017 року, м.Чернігів: ЧОІППО імені К.Д.Ушинського, 2017.- С.55-58. Режим доступу: https://kafedraikt.blogspot.com/p/2016.htmluk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8401-
dc.description.abstractВ реалізації інтеграційних процесів освітнього простору закладів вищої освіти важливими є принципи системності та інтегративності. В професійній підготовці учителя інформатики вони сприяють оптимізації навчального процесу та формуванню спеціаліста, який володіє якісними знаннями і сучасними технологіями в навчанні. Технічні компетентності учителя інформатики є міжпредметними компетентностями, оскільки технічні засоби, поняття, правила використовуються студентами протягом вивчення усього циклу дисциплін (не тільки технічних). Опосередковане формування технічних компетентностей відбувається за рахунок інтеграції технічних знань та використання міжпредметних зав’язків загальних інформатичних і технічних дисциплін. Міжпредметний підхід доцільно здійснювати з урахуванням змісту навчальних дисциплін. Наприклад, з усіх перерахованих інформатичних дисиплін, технічні компетентності можуть бути найкраще сформовані у процесі вивчення дисципліни «Інформатика та ІКТ», оскільки вона має окремі теми технічного спрямування. Тоді як дисципліна «Організація баз даних» передбачає лише вивчення окремих технічних термінів (сервер, клієнт, адміністратор системи тощо). В даному випадку можна застосувати систему інтегрованих завдань, які будуть зорієнтовані на формування технічних компетентностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧОІППО імені К.Д.Ушинськогоuk
dc.subjectінтегровані завданняuk
dc.subjectбази данихuk
dc.subjectтехнічні компетентностіuk
dc.subjectучитель інформатикиuk
dc.subjectміжпредметний підхідuk
dc.subjectінтеграція знаньuk
dc.titleІнтегровані завдання при вивченні баз даних в умовах формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатикиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tkachuk_tezi2017.pdf220,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.