Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8402
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Джога, Дмитро Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-11T09:29:24Z | - |
dc.date.available | 2018-01-11T09:29:24Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-22 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко Н.М. Можливості хмарних сервісів у процесі технічної підготовки майбутніх учителів інформатики/ Н.М.Стеценко, Г.В.Ткачук, Д.Джога // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 22-23 листопада 2017 року). - Полтава: ФОП Гаража М.Ф., 2017. - С.22-23 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8402 | - |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство знаходиться в постійному і бурхливому потоці інформаційних ресурсів, які динамічно змінюються, передаються, відтворюються. Нові технології впливають не тільки на навколишній світ, але й активно інтегруються в систему освіти, змінюючи її форми та зміст. Такі технології дають змогу зацікавити студента, інтенсифікувати процес вивчення навчального матеріалу, покращити якість навчального процесу. Використання мережі Інтернет є перспективним інструментом для представлення різноманітних даних, в тому числі навчального матеріалу засобами хмарних технологій. Сфера освітніх хмарних сервісів постійно розширюється та надає освітянам потужний інструментарій, за допомогою якого кожен учасник навчального процесу може спроектувати власне віртуальне навчальне середовище. Для організації навчального процесу хмарні сервіси пропонують ряд можливостей, серед яких доцільно відзначити такі як використання веб-додатків (LearningApps), електронних журналів та щоденників (Blogger), онлайн-сервісів для здійснення комунікації (Skype, Viber, WhatSapp), тестування та опитувань (SurveyMonkey, Flisti Google Form, PollSnack), організація електронного навчання (Prometheus, Coursera), сховища файлів та спільний доступ до них (Google-диск, Dropbox, SlideShare), відеоконференції (BigBlueButton), електронна пошта (Gmail) тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Гаража М.Ф. | uk |
dc.subject | хмарні сервіси | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище | uk |
dc.subject | LearningApps | uk |
dc.subject | Google Class | uk |
dc.subject | Google Forms | uk |
dc.subject | MoodleCloud | uk |
dc.subject | хмарні технології | uk |
dc.title | Можливості хмарних сервісів у процесі технічної підготовки майбутніх учителів інформатики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tkachuk_stecenko-djoga.pdf | 386,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.