Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козій, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T14:46:03Z | - |
dc.date.available | 2018-03-07T14:46:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Козій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-4922 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371 (06) ББК 74.20я5; | - |
dc.subject | мотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів. | uk |
dc.subject | motivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical colleges | uk |
dc.title | Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів | uk |
dc.title.alternative | THE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGES | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kozii - O.pdf | 440,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.