Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-07T14:46:03Z-
dc.date.available2018-03-07T14:46:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКозій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с.uk
dc.identifier.issn2307-4922-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564-
dc.description.abstractУ статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371 (06) ББК 74.20я5;-
dc.subjectмотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів.uk
dc.subjectmotivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical collegesuk
dc.titleРоль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжівuk
dc.title.alternativeTHE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGESuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozii - O.pdf440,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.