Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
Назва: | Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів |
Інші назви: | THE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGES |
Автори: | Козій, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | мотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів. motivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical colleges |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Козій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с. |
Серія/номер: | УДК 371 (06) ББК 74.20я5; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564 |
ISSN: | 2307-4922 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kozii - O.pdf | 440,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.