Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-10T17:30:57Z-
dc.date.available2018-03-10T17:30:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКозій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574-
dc.description.abstractв статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань, Візавіuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85;-
dc.subjectінтеграційно-творчий підхідuk
dc.subjectобразно-інтонаційні навички-
dc.subjectстуденти педагогічних коледжів-
dc.subjectтеоретичні та методичні аспекти-
dc.subjectінтеграція-
dc.subjectхудожній образ-
dc.subjectінтонування-
dc.titleІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozii uman.pdf353,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.