Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Title: ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Козій, Ольга Михайлівна
Keywords: інтеграційно-творчий підхід
образно-інтонаційні навички
студенти педагогічних коледжів
теоретичні та методичні аспекти
інтеграція
художній образ
інтонування
Issue Date: 2013
Publisher: Умань, Візаві
Citation: Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50
Series/Report no.: УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85;
Abstract: в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozii uman.pdf353,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.