Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2018-03-22T20:00:56Z-
dc.date.available2018-03-22T20:00:56Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.citationГагарін М. Етапи розвитку виховної системи та критерії ефективності / М. Гагарін Актуальные научные исследования в современном мире: XVІІ Междунар. научн. конф., 26-27 сентабря 2016 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов Переяслав-Хмельницкий 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4 – С. 23-29.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603-
dc.description.abstractВ статті висвітлено сутність поняття «система», «виховна система», «етапи розвитку виховної системи». Метою статтi є розкриття особливостей створення виховної системи на різних етапах. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі проектування виховної системи школи. До перспективних напрямів досліджень даної проблеми належить, зокрема, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних теоретико-методологічних підходів до проектування виховної системи школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПереяслав-Хмельницкийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.01;-
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectвиховна системаuk
dc.subjectвиховна система школиuk
dc.subjectетапи виховної системиuk
dc.subjectкритерії ефективності виховної системиuk
dc.subjectструктура виховної системиuk
dc.subjectпідсистемаuk
dc.subjectелементuk
dc.subjectкомпоненти виховної системиuk
dc.titleЕтапи розвитку виховної системи та критерії ефективностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_article_etapu.PDF598,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.