Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603
Назва: | Етапи розвитку виховної системи та критерії ефективності |
Автори: | Гагарін, Микола Іванович |
Ключові слова: | виховання система виховна система виховна система школи етапи виховної системи критерії ефективності виховної системи структура виховної системи підсистема елемент компоненти виховної системи |
Дата публікації: | вер-2016 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницкий |
Бібліографічний опис: | Гагарін М. Етапи розвитку виховної системи та критерії ефективності / М. Гагарін Актуальные научные исследования в современном мире: XVІІ Междунар. научн. конф., 26-27 сентабря 2016 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов Переяслав-Хмельницкий 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4 – С. 23-29. |
Серія/номер: | УДК 37.01; |
Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено сутність поняття «система», «виховна система», «етапи розвитку виховної системи». Метою статтi є розкриття особливостей створення виховної системи на різних етапах. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі проектування виховної системи школи. До перспективних напрямів досліджень даної проблеми належить, зокрема, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних теоретико-методологічних підходів до проектування виховної системи школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_article_etapu.PDF | 598,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.