Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorПижик, Іренеуш-
dc.date.accessioned2018-03-23T07:06:23Z-
dc.date.available2018-03-23T07:06:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДемченко І. І.Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, І.Пижик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2017.  №10/СLХI. – С. 90-94.uk
dc.identifier.issn2518-7813-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605-
dc.description.abstractТеоритично обгрунтовано концептуальні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти із позицій: системного, аксіологічного, суб'єктного, компетентнісного, контекстного, акмеологічного підходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинськогоuk
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.titleКонцепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled3 (2).pdf679,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.