Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Пижик, Іренеуш | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-23T07:06:23Z | - |
dc.date.available | 2018-03-23T07:06:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І. І.Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, І.Пижик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2017. №10/СLХI. – С. 90-94. | uk |
dc.identifier.issn | 2518-7813 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605 | - |
dc.description.abstract | Теоритично обгрунтовано концептуальні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти із позицій: системного, аксіологічного, суб'єктного, компетентнісного, контекстного, акмеологічного підходів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського | uk |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.title | Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled3 (2).pdf | 679,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.