Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
Title: Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Пижик, Іренеуш
Keywords: інклюзивна компетентність
майбутні вчителі початкових класів
майбутній педагог
інклюзивна освіта
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Citation: Демченко І. І.Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, І.Пижик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2017.  №10/СLХI. – С. 90-94.
Abstract: Теоритично обгрунтовано концептуальні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти із позицій: системного, аксіологічного, суб'єктного, компетентнісного, контекстного, акмеологічного підходів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
ISSN: 2518-7813
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled3 (2).pdf679,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.