Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8782
Title: | КОМПОНЕНТНИЙ СКЛАД ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Осадченко, Тетяна Михайлівна Цибульська, Вікторія Вікторівна |
Keywords: | середовище компоненти здоров'язбережувального середовища здоров'язбережувальне середовище компонентний склад |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ПТЗН НАПН України |
Citation: | Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (14 груд. 2017 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В. – К.: ІІТЗН НАПН України, 2017. – 353 с. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/gen=5Fres=5Fiitzn/2017.html. |
Series/Report no.: | ;УДК [(371.134:371.2)+613](043.3) |
Abstract: | сучасній науковій літературі досліджувана категорія має широкий спектр дефініцій, що зумовлено психолого-педагогічними аспектами розкриття її сутності та механізмами створення у межах різних освітніх установ та організацій. Аналіз змісту поняття «здоровʼязбережувальне середовище» дає можливість зробити висновки: − більшість дослідників розкривають сутність здоровʼязбережувальної середовищної взаємодії через категорію «умови», які характеризуються сукупністю та системністю; − визначені умови створення середовища різноаспектні, репрезентовано медико- гігієнічні, культурно-соціологічні, психолого-педагогічні умови; − взаємодія суб’єктів середовища спрямована на гармонійне збереження та зміцнення фізичного, духовного та соціального компонентів здоров’я особистості. 57 Ураховуючи вищезазначене, здоров’язбережувальне середовище початкової школи розглядаємо як педагогічно організовану систему умов, що впливають на цілеспрямовану взаємодію суб’єктів початкової освіти і забезпечують ефективність освітнього процесу на основі формування пріоритетного ставлення до здоров’я як найбільшої життєвої цінності, функціонування здоров’язбережувальних методів, технологій та засобів з метою розвитку здоровʼязбережувальної компетентності його суб’єктів. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8782 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_T..pdf | 255,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.