Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-16T08:02:21Z | - |
dc.date.available | 2018-08-16T08:02:21Z | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В. Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2017. №4 (33). C.143-156. DOI: 10.14308/ite000655. | uk |
dc.identifier.other | 10.14308/ite000655 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8827 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду проблеми змішаного навчання у закладах вищої освіти. Зокрема, у статті аналізуються законодавчі документи щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес, стратегій вищої освіти, запровадження дистанційного навчання, що дає змогу визначити актуальність розгляду питання змішаного навчання. Автором також здійснюється аналіз поняття змішаного навчання на основі трактувань, поданих у науково-педагогічній літературі. Такий аналіз дав змогу визначити неоднозначність та некоректність представлених тверджень, а також запропонувати власне бачення цього терміну. З метою визначення переваг змішаного навчання, здійснено аналіз позитивних та негативних сторін усіх технологій, що поєднуються в системі змішаного навчання. На основі аналізу різних моделей навчання визначено найбільш оптимальні такі моделі, як модель ротації за станціями та модель «Перевернутий клас». Наведено приклад використання поєднання цих моделей у процесі вивчення теми «Будова комп’ютера» студентами напряму підготовки «Інформатика». Заняття проводиться в декілька етапів та передбачає, в межах основного блоку, зміну режиму протягом п’яти «станцій». На основі проведеного дослідження визначено загальнодидактичні та методичні принципи організації змішаного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.315.7 | - |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | ротаційна модель | uk |
dc.subject | моделі змішаного навчання | uk |
dc.subject | електронне навчання | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | мобільне навчання | uk |
dc.title | Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі | uk |
dc.title.alternative | Blended learning and features of the use of the rotation model in the educational process | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
143-156.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.