Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T12:26:41Z | - |
dc.date.available | 2018-09-15T12:26:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.321:613 | - |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | психологічне здоров’я | uk |
dc.subject | урок | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальний урок | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.title | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Pereyslav.pdf | 287,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.