Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8903
Title: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ
Authors: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Keywords: здоров’я
психологічне здоров’я
урок
здоров’язбережувальний урок
критерії
початкова школа
Issue Date: 2018
Citation: Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с.
Series/Report no.: УДК;37.091.321:613
Abstract: У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osadchenko_Pereyslav.pdf287,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.