Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8903
Title: | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ |
Authors: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | здоров’я психологічне здоров’я урок здоров’язбережувальний урок критерії початкова школа |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. |
Series/Report no.: | УДК;37.091.321:613 |
Abstract: | У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Pereyslav.pdf | 287,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.