Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8915
Назва: | Літературознавчі ігри як засіб аналізу художнього твору |
Автори: | Волошина, Ганна Петрівна Волошин, Петро Миколайович |
Ключові слова: | Літературознавчі ігри урок читання художній твір літературознавчі поняття мова художнього твору композиція тема літературного твору ідея дійова особа жанр літературного твору |
Дата публікації: | 27-кві-2018 |
Серія/номер: | УДК;37.016:821(043.2) |
Короткий огляд (реферат): | . У статті розглядається роль літературознавчих ігор у процесі аналізу художнього твору. Гра на уроці читання сприяє усвідомленню ідейно-тематичного, композиційного задуму письменника та ознайомлює з літературознавчими поняттями. Це сприяє глибшому розумінню твору, який вивчається на уроці. Існує декілька класифікацій літературознавчих ігор: за формою проведення (інсценізація, вікторина, буріме, анаграма, кросворд, ребус тощо); за змістом навчального матеріалу (ігри на засвоєння понять «тема», «композиція», «мова художнього твору» тощо); за рівнем читацького сприймання (ігри на первинне сприймання художнього твору, на поглиблене сприймання, на закріплення літературних знань, ігри творчого характеру). Обов’язковими структурними складниками літературознавчих ігор є дидактичне завдання, ігровий задум, ігровий початок, ігрові дії, правила гри, підбиття підсумків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8915 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
статтяВолошина.pdf | 245,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.