Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8949
Назва: | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ВЗАЄМОДІЯ» |
Автори: | Коломієць, Наталія Андріївна |
Ключові слова: | взаємодія педагогічна взаємодія інтерактивна взаємодія викладання учіння взаємоактивність спілкування інтеракція |
Дата публікації: | 22-вер-2018 |
Серія/номер: | УДК;37.013 |
Короткий огляд (реферат): | В роботі систематизовано та проаналізовано погляди педагогів, психологів, дослідників щодо поняття взаємодії. Акцентовано увагу на особливостях, які виникають під час взаємодії суб’єктів освітнього процесу. На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі уточнено сутність поняття «взаємодія», яка трактується як процес спільної комунікативної діяльності, який проявляється в обміні інформацією, в організації сумісних дій, у застосуванні індивідуальних внесків (надбань), спрямованих на розв’язання спільного питання, що має своїм результатом взаємозміни їхньої поведінки, діяльності, стосунків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8949 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEORETYChNYI _ANALIZ_ PONIATTIA_ «VZAIEMODIIA».pdf | 226,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.