Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8949
Назва: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ВЗАЄМОДІЯ»
Автори: Коломієць, Наталія Андріївна
Ключові слова: взаємодія
педагогічна взаємодія
інтерактивна взаємодія
викладання
учіння
взаємоактивність
спілкування
інтеракція
Дата публікації: 22-вер-2018
Серія/номер: УДК;37.013
Короткий огляд (реферат): В роботі систематизовано та проаналізовано погляди педагогів, психологів, дослідників щодо поняття взаємодії. Акцентовано увагу на особливостях, які виникають під час взаємодії суб’єктів освітнього процесу. На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі уточнено сутність поняття «взаємодія», яка трактується як процес спільної комунікативної діяльності, який проявляється в обміні інформацією, в організації сумісних дій, у застосуванні індивідуальних внесків (надбань), спрямованих на розв’язання спільного питання, що має своїм результатом взаємозміни їхньої поведінки, діяльності, стосунків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8949
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORETYChNYI _ANALIZ_ PONIATTIA_ «VZAIEMODIIA».pdf226,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.