Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-10-17T16:20:44Z-
dc.date.available2018-10-17T16:20:44Z-
dc.date.issued2018-10-17-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9004-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття «проектування виховної діяльності», уточнено на основі аналізу наукових джерел суть поняття «компетентність». Обґрунтовано важливість застосування проектування у виховній діяльності для формування компетентностей школярів. Наведено приклади проектування різних видів діяльності учнів у школі (фізичній, соціальній, психічній, духовній) для гармонійного розвитку особистості у виховній діяльності класного колективу. Визначено основні підходи та передумови успішної реалізації проектування як засобу формування компетентностей для життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017-
dc.subjectпроектування виховної діяльностіuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk
dc.subjectкласний колективuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectвиди активностіuk
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прищепа стаття.docx33,09 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.