Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-17T16:20:44Z | - |
dc.date.available | 2018-10-17T16:20:44Z | - |
dc.date.issued | 2018-10-17 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9004 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність поняття «проектування виховної діяльності», уточнено на основі аналізу наукових джерел суть поняття «компетентність». Обґрунтовано важливість застосування проектування у виховній діяльності для формування компетентностей школярів. Наведено приклади проектування різних видів діяльності учнів у школі (фізичній, соціальній, психічній, духовній) для гармонійного розвитку особистості у виховній діяльності класного колективу. Визначено основні підходи та передумови успішної реалізації проектування як засобу формування компетентностей для життя. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.017 | - |
dc.subject | проектування виховної діяльності | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | активність | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk |
dc.subject | класний колектив | uk |
dc.subject | нова українська школа | uk |
dc.subject | види активності | uk |
dc.title | ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прищепа стаття.docx | 33,09 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.