Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовкун, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-04T18:38:05Z-
dc.date.available2018-11-04T18:38:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБовкун, О.А. Сутність маркетингу в стратегічному управлінні збутовим підприємством / О. А. Бовкун// Економіка України в умовах євроінтеграції : виклики та перспективи розвитку : збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 квітня 2018 року, м. Умань: – С. 64 – 66uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9113-
dc.description.abstractСучасному стану маркетингу передували кілька періодів його становлення: від принципу «все, що вироблено, має бути продано» до ідеї «виробляти те, що буде куплено». Сьогодні ця ідея є переважаючою на більшості ринків Західних країн. Вплив маркетингу посилюється, на багатьох ринках він стає визначальним принципом управління, особливого значення набуває реклама та управління якістю товарів. В даний час маркетинг охоплює сферу наукових досліджень, конструкторську діяльність, виробництво, торгівлю і управління, маючи яскраво виражену галузеву специфіку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleСУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ЗБУТОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 секція Бовкун О.А..pdf468,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.