Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9113
Title: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ЗБУТОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Authors: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Keywords: управління
маркетинг
Issue Date: 2018
Citation: Бовкун, О.А. Сутність маркетингу в стратегічному управлінні збутовим підприємством / О. А. Бовкун// Економіка України в умовах євроінтеграції : виклики та перспективи розвитку : збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 квітня 2018 року, м. Умань: – С. 64 – 66
Abstract: Сучасному стану маркетингу передували кілька періодів його становлення: від принципу «все, що вироблено, має бути продано» до ідеї «виробляти те, що буде куплено». Сьогодні ця ідея є переважаючою на більшості ринків Західних країн. Вплив маркетингу посилюється, на багатьох ринках він стає визначальним принципом управління, особливого значення набуває реклама та управління якістю товарів. В даний час маркетинг охоплює сферу наукових досліджень, конструкторську діяльність, виробництво, торгівлю і управління, маючи яскраво виражену галузеву специфіку.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9113
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 секція Бовкун О.А..pdf468,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.