Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9149
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комісаренко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T07:56:02Z | - |
dc.date.available | 2018-11-08T07:56:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Комісаренко Т.М. Сутність поняття «Роздільне навчання» / Т.М. Комісаренко // Теоретико–методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (березень 2018., м. Умань): ФОП Новожилов С.В. – С. 130-134. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9149 | - |
dc.description.abstract | Питання роздільного навчання завжди було та залишається дискусійним. В Україні шкільних закладів, де дівчатка навчаються окремо від хлопців, є досить мало. Прихильники такого навчання переконані, що нарізно діти швидше та ґрунтовніше засвоюють шкільну програму. Щоправда, роздільні класи дещо суперечать тенденції сучасного суспільства до утвердження рівноправності жінок і чоловіків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | роздільне навчання | uk |
dc.subject | спільне навчання | - |
dc.subject | диференційований підхід | - |
dc.subject | буллінг | - |
dc.subject | моббінг | - |
dc.title | Сутність поняття "роздільне навчання" | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комісаренко_тези.pdf | 211,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.