Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9149
Title: | Сутність поняття "роздільне навчання" |
Authors: | Комісаренко, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | роздільне навчання спільне навчання диференційований підхід буллінг моббінг |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Комісаренко Т.М. Сутність поняття «Роздільне навчання» / Т.М. Комісаренко // Теоретико–методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (березень 2018., м. Умань): ФОП Новожилов С.В. – С. 130-134. |
Abstract: | Питання роздільного навчання завжди було та залишається дискусійним. В Україні шкільних закладів, де дівчатка навчаються окремо від хлопців, є досить мало. Прихильники такого навчання переконані, що нарізно діти швидше та ґрунтовніше засвоюють шкільну програму. Щоправда, роздільні класи дещо суперечать тенденції сучасного суспільства до утвердження рівноправності жінок і чоловіків. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9149 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Комісаренко_тези.pdf | 211,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.