Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9166
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гут, Наталя Василівна | - |
dc.contributor.author | Слободянюк, А. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T20:40:29Z | - |
dc.date.available | 2018-11-08T20:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гут Н., Слободянюк А. Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога / Наталя Гут, Анна Слободянюк // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Електронний ресурс]. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 121–124. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9166 | - |
dc.description.abstract | Публікація висвітлює роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, що передбачає наявність певного обсягу фахової термінології, розуміння якості засвоєння такої лексики, сутності та особливостей фахової термінології, здатність до синтезу, аналізу, узагальнення та структурування професійної термінології. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | uk |
dc.subject | педагогічна лексика | uk |
dc.subject | термінологічна компетентність | uk |
dc.subject | фахвець | uk |
dc.title | Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
the role of lexical units.pdf | 222,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.