Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГут, Наталя Василівна-
dc.contributor.authorСлободянюк, А.-
dc.date.accessioned2018-11-08T20:40:29Z-
dc.date.available2018-11-08T20:40:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГут Н., Слободянюк А. Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога / Наталя Гут, Анна Слободянюк // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Електронний ресурс]. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 121–124.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9166-
dc.description.abstractПублікація висвітлює роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, що передбачає наявність певного обсягу фахової термінології, розуміння якості засвоєння такої лексики, сутності та особливостей фахової термінології, здатність до синтезу, аналізу, узагальнення та структурування професійної термінології.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk
dc.subjectпедагогічна лексикаuk
dc.subjectтермінологічна компетентністьuk
dc.subjectфахвецьuk
dc.titleРоль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагогаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the role of lexical units.pdf222,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.