Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9166
Title: Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога
Authors: Гут, Наталя Василівна
Слободянюк, А.
Keywords: педагогічна лексика
термінологічна компетентність
фахвець
Issue Date: 2018
Publisher: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Гут Н., Слободянюк А. Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога / Наталя Гут, Анна Слободянюк // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Електронний ресурс]. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 121–124.
Abstract: Публікація висвітлює роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, що передбачає наявність певного обсягу фахової термінології, розуміння якості засвоєння такої лексики, сутності та особливостей фахової термінології, здатність до синтезу, аналізу, узагальнення та структурування професійної термінології.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9166
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
the role of lexical units.pdf222,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.