Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorБондаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-18T20:33:38Z-
dc.date.available2018-11-18T20:33:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Бондаренко Т.В. Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання". Вип.20(27). 2018. С.102-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9297-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичні та методичні аспекти реалізації дистанційного навчання у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців. Описано досвід використання онлнай-сервісу Padlet при організації дистанційного практичного заняття «Комп’ютерна графіка». Визначено, що організацію такого заняття доцільно проводити в декілька етапів: постановка завдання, створення стіни, проведення заняття та оцінювання роботи студентів. На кожному етапі описано діяльність викладача та студентів в тому чи іншому середовищі. При проведенні заняття застосовано три середовища співпраці – система дистанційного навчання Moodle, віртуальна стіна Padlet та група у Viber.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectонлайн-сервісuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectдистанційний курсuk
dc.subjectвіртуальна стінаuk
dc.subjectPadletuk
dc.titleДосвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняттяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-Bondarenko-KOSN.pdf845,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.