Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-18T20:36:18Z-
dc.date.available2018-11-18T20:36:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation14. Ткачук Г.В. Ментальні карти як засіб засвоєння технічних знань у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: ВПЦ «Візаві»,2018. Вип.17. С.105-112.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9298-
dc.description.abstractАвтором висвітлено структуру технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики та визначено, що вона поєднує технічні знання, уміння, навички і виявляється у готовності до ефективного застосування технічних засобів для вирішення завдань у професійній діяльності. Розглянуто поняття технічного знання як важливого компонента технічних компетентностей та виявлено, що ефективним засобом їх формування є ментальні карти, які можуть бути використані в якості допоміжного засобу у процесі навчання. Наведено приклади використання ментальних карт при вивченні дисципліни «Інформатика та ІКТ».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформатикаuk
dc.subjectментальні картиuk
dc.subjectкарти знаньuk
dc.subjectкарти розумуuk
dc.subjectінтелект-картиuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectмайндмеппінгuk
dc.subjectВеб 2.0uk
dc.titleМентальні карти як засіб засвоєння технічних знань у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-Uman.pdf632,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.