Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9328
Назва: Теорії навчання іноземних мов у зарубіжній практиці
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іноземна мова
практика навчання
лінгвістичні теорії
підходи
психолінгвістичні процеси
когнітивні процеси
біхевіористична теорія
когнітивна теорія
теорія пізнавального коду
герменевтична теорія
універсалістська теорія
нативістська теорія
теорія соціальної інтеракції
комунікативний підхід
зарубіжний досвід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Воломін, Республіка Польща
Бібліографічний опис: Білецька І. О. Теорії навчання іноземних мов у зарубіжній практиці / І. О. Білецька // Наука і техніка сьогодення: пріоритетні напрямки розвитку України та Польщі. – Воломін, 2018.
Короткий огляд (реферат): У наш час ще немає єдиної зарубіжної теорії, яка б враховувала різні підходи до вивчення іноземної мови і пояснювала, чому деякі учні мають у цьому досягнення, коли інші не досягають успіху. Варто також зазначити, що традиційні теорії навчання мови сфокусовані здебільшого або на процесі вивчення мови, або на умовах активізації її вивчення, іноді вони враховують обидва виміри. Теорії, спрямовані на процес оволодіння мовою, спираються на формування навичок. Ті, які спрямовані на вироблення умов успішного учіння, підкреслюють значущість природи особистісного та фізичного контексту, за якого відбувається вивчення мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9328
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teorii_navchannya_inozemnyh_mov_u_zarubizhnii_praktyci.pdf333,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.