Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9328
Title: | Теорії навчання іноземних мов у зарубіжній практиці |
Authors: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Keywords: | іноземна мова практика навчання лінгвістичні теорії підходи психолінгвістичні процеси когнітивні процеси біхевіористична теорія когнітивна теорія теорія пізнавального коду герменевтична теорія універсалістська теорія нативістська теорія теорія соціальної інтеракції комунікативний підхід зарубіжний досвід |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Воломін, Республіка Польща |
Citation: | Білецька І. О. Теорії навчання іноземних мов у зарубіжній практиці / І. О. Білецька // Наука і техніка сьогодення: пріоритетні напрямки розвитку України та Польщі. – Воломін, 2018. |
Abstract: | У наш час ще немає єдиної зарубіжної теорії, яка б враховувала різні підходи до вивчення іноземної мови і пояснювала, чому деякі учні мають у цьому досягнення, коли інші не досягають успіху. Варто також зазначити, що традиційні теорії навчання мови сфокусовані здебільшого або на процесі вивчення мови, або на умовах активізації її вивчення, іноді вони враховують обидва виміри. Теорії, спрямовані на процес оволодіння мовою, спираються на формування навичок. Ті, які спрямовані на вироблення умов успішного учіння, підкреслюють значущість природи особистісного та фізичного контексту, за якого відбувається вивчення мови. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9328 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teorii_navchannya_inozemnyh_mov_u_zarubizhnii_praktyci.pdf | 333,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.