Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-24T11:35:13Z-
dc.date.available2018-11-24T11:35:13Z-
dc.date.issued2018-11-24-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9420-
dc.description.abstractУ дисертації вперше обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів (стимулювання мотивів та потреб майбутнього вчителя початкової школи у соціалізації молодших школярів за допомогою активних методів та форм навчання; набуття соціального інтелекту майбутнього вчителя початкової школи на основі оновлення змісту фахових дисциплін; активізація практичного досвіду студентів у формуванні соціальної компетентності учнів у процесі позааудиторної діяльності).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентність,соціальна компетентність, соціалізація, соціальний інтелект, соціальна компетентність молодшого школяра, підготовка майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів, готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів.uk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярівuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Янчук М.М..pdf404,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.