Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9424
Title: АТРИБУТИВНИЙ ПІДХІД У СТАНОВЛЕННІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Юрченко, Оксана Володимирівна
Keywords: атрибутивний підхід, нова українська школа, початкова школа
Issue Date: 24-Nov-2018
Abstract: У статті встановлено, що Ввжливою умовою успішної реалізації затвердженої концепції «Нової української школи» є підготовка майбутніх кваліфікованих, компетентних педагогів, здатних до самостійності та творчості у виборі форм, методів та засобів реалізації змісту освіти, готових до впровадження інновацій в освітньому просторі та створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9424
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Юрченко О.В..pdf301,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.