Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9521
Назва: | Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | інформаційно-освітнє середовище коннективізм інформаційні ресурси електронні освітні ресурси LMS Moodle |
Дата публікації: | 22-тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу. Інтернет-Освіта-Наука-2018 : збірник праць Одинадцятої міжнародної наук.-практ. конф. ІОН-2018 (м.Вінниця, 22-25 травня 2018 р.). Вінниця, 2018. С.247-249. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз теорії навчання в цифрову епоху – коннективізм, яка передбачає організацію навчального процесу у динамічному інформаційному середовищі. Визначено, що навчання на основі коннективізму передбачає формування персонального освітнього середовища, яке являє собою сукупність інформаційних ресурсів, які використовуються суб’єктами навчання з метою отримання знань, стимуляції навчальної активності, розвитку особистісних здібностей, пошуку та опрацювання інформації, комунікації та співпраці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9521 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk-repository.pdf | 440,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.