Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдний, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2018-11-27T11:35:40Z-
dc.date.available2018-11-27T11:35:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9556-
dc.description.abstractСистематизовано наукові підходи до тлумачення понять «інформатизація освіти» і «професіоналізм». З’ясовано, що поняття «професіоналізм» ототожнюється й різними йоло складниками: професійно важливі якості та здібності педагога, його ціннісні оненпшиії й прагнення, професійна компетентність педагога, його індивідуально-психологічні якості та характеристики. Виявлено, що в умовах глобалізації та інформатизації вищої освіти майбутні вчителі іноземних мов новітні володіти відповідними професійними компетенціями. V тому числі, їнформаційно-кп.иупікаційними: уміти здійснювати пошук і підпір додаткової інформації для навчання, застосовуючи мережу Інтернет; надавати освітню інформацію з застосуванням різних комп’ютерних засобів: брати участь у роботі мережевих об 'єднань педагогів, Інтернет-конференціях із метою підвищення свого професіоналізму. З'ясовано, що інформатизація вищої освіти надає нові можливості у вирішенні актуальних дидактичних завдань. у тому числі, підтримки студента в особистісио- професііїному самовизначенні. Гуманістична цінність педагогічної підтримки полягає в ЇЇ спрямованості на розвиток мотиваційно-смислової орієнтації майбутніх учителів іноземних мов та індивідуальний саморозвиток, що обумовлюють реалізацію особистіспого потенціалі:uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectінформатизація освітиuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпарадигма освітиuk
dc.titleПрофесійно-особиетісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освітиuk
dc.title.alternativeProfessional-personal self-determination of future foreign languages teachers in conditions of higher education informatizatonuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безлюдний ОІ.pdf702,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.