Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдний, Олександр Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T11:35:40Z | - |
dc.date.available | 2018-11-27T11:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2076-586Х | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9556 | - |
dc.description.abstract | Систематизовано наукові підходи до тлумачення понять «інформатизація освіти» і «професіоналізм». З’ясовано, що поняття «професіоналізм» ототожнюється й різними йоло складниками: професійно важливі якості та здібності педагога, його ціннісні оненпшиії й прагнення, професійна компетентність педагога, його індивідуально-психологічні якості та характеристики. Виявлено, що в умовах глобалізації та інформатизації вищої освіти майбутні вчителі іноземних мов новітні володіти відповідними професійними компетенціями. V тому числі, їнформаційно-кп.иупікаційними: уміти здійснювати пошук і підпір додаткової інформації для навчання, застосовуючи мережу Інтернет; надавати освітню інформацію з застосуванням різних комп’ютерних засобів: брати участь у роботі мережевих об 'єднань педагогів, Інтернет-конференціях із метою підвищення свого професіоналізму. З'ясовано, що інформатизація вищої освіти надає нові можливості у вирішенні актуальних дидактичних завдань. у тому числі, підтримки студента в особистісио- професііїному самовизначенні. Гуманістична цінність педагогічної підтримки полягає в ЇЇ спрямованості на розвиток мотиваційно-смислової орієнтації майбутніх учителів іноземних мов та індивідуальний саморозвиток, що обумовлюють реалізацію особистіспого потенціалі: | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | інформатизація освіти | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | парадигма освіти | uk |
dc.title | Професійно-особиетісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Professional-personal self-determination of future foreign languages teachers in conditions of higher education informatizaton | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безлюдний ОІ.pdf | 702,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.