Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9556
Title: Професійно-особиетісне самовизначення майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації вищої освіти
Other Titles: Professional-personal self-determination of future foreign languages teachers in conditions of higher education informatizaton
Authors: Безлюдний, Олександр Іванович
Keywords: професіоналізм
самовизначення
учитель
іноземна мова
інформатизація освіти
заклади вищої освіти
освітній процес
парадигма освіти
Issue Date: 2018
Abstract: Систематизовано наукові підходи до тлумачення понять «інформатизація освіти» і «професіоналізм». З’ясовано, що поняття «професіоналізм» ототожнюється й різними йоло складниками: професійно важливі якості та здібності педагога, його ціннісні оненпшиії й прагнення, професійна компетентність педагога, його індивідуально-психологічні якості та характеристики. Виявлено, що в умовах глобалізації та інформатизації вищої освіти майбутні вчителі іноземних мов новітні володіти відповідними професійними компетенціями. V тому числі, їнформаційно-кп.иупікаційними: уміти здійснювати пошук і підпір додаткової інформації для навчання, застосовуючи мережу Інтернет; надавати освітню інформацію з застосуванням різних комп’ютерних засобів: брати участь у роботі мережевих об 'єднань педагогів, Інтернет-конференціях із метою підвищення свого професіоналізму. З'ясовано, що інформатизація вищої освіти надає нові можливості у вирішенні актуальних дидактичних завдань. у тому числі, підтримки студента в особистісио- професііїному самовизначенні. Гуманістична цінність педагогічної підтримки полягає в ЇЇ спрямованості на розвиток мотиваційно-смислової орієнтації майбутніх учителів іноземних мов та індивідуальний саморозвиток, що обумовлюють реалізацію особистіспого потенціалі:
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9556
ISSN: 2076-586Х
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безлюдний ОІ.pdf702,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.