Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T16:16:39Z-
dc.date.available2018-11-28T16:16:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9656-
dc.description.abstractАнотація. У статті описано розроблену структурно-процесуальну модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка сприяла систематизації процесу їхньої професійної підготовки з метою задоволення соціального замовлення на кваліфікованих фахівців з дошкільної освіти із високим рівнем сформованості інформаційно-комунікативної компетентності. Представлена структурно-процесуальна модель узгоджується з логікою навчального процесу і враховує його зміст, педагогічні умови, навчально-методичне забезпечення, особливості впливу на організацію процесу формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Запропонована структурно-процесуальна модель формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти обіймає три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, змістово-операційний, результативний, застосування яких має суттєвий вплив на визначення змісту освітнього процесу, вибір форм, методів, засобів навчання і, безумовно, на кінцевий результат.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційно-комунікативна компетентність, фахівці дошкільної освіти.uk
dc.titleТеоретичні позиції розроблення структурно-процесуальної моделі формування ІК-компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Семчук С.І..docx141,79 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.