Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T16:24:46Z-
dc.date.available2018-11-28T16:24:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9658-
dc.description.abstractАнотація. У статті розглянуто проблему формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено критерії з показниками і охарактеризовано рівні сформованості Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. Представлена структурно-процесуальна модель формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка включає три взаємопов'язаних блоки: методологічно-цільовий, змістовно-операційний, результативний. За визначеними критеріями і показниками здійснено оцінювання рівнів сформованості Інтернет-компетенції студентів. Проведений статистичний аналіз отриманих експериментальних даних за всіма критеріями сформованості Інтернет-компетенції дозволяє стверджувати про ефективність розробленої структурно-процесуальної моделі та експериментальної методики формування Інтернет-компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 373.2.011.3-051(043.3);-
dc.subjectІнтернет-компетенція, фахівці дошкільної освіти.uk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Семчук С.І..docx31,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.