Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9731
Назва: ФОРМУВАННІ ПРИКЛАДНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Ключові слова: прикладні знання, фундаментальні дисципліни
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ткаченко І.А. Формування прикладних знань студентів у процесі вивчення фундаментальних дисциплін / І.А. Ткаченко // Збірник тез за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці». – ННВК «Всеукраїнський науково - навчальний консорціум» Вінницький національний аграрний університет, 2018. – С.124 – 127.
Серія/номер: УДК [371.134:52 (07)] (043.3);
Короткий огляд (реферат): Практична спрямованість в організації навчального процесу з фізики і астрономії дає змогу не лише успішно розв’язувати проблему ефективного засвоєння астрофізичних знань, а й формувати у студентів уміння самостійно і фахово планувати свою діяльність у різних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9731
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNI PRY`KLADNY`X ZNAN` STUDENTIV U PROCESI VY`VChENNYa FUNDAMENTAL`NY`X DY`SCY`PLIN.pdf203,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.