Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКукуруза, Антоніна Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T08:17:32Z-
dc.date.available2018-11-30T08:17:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКукуруза А.В. Освітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии» Evropský filozofický a historický diskurz ("Європейський філософський та історичний дискурс"). Чехія, 2018. Т. 4. С. 55-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9736-
dc.description.abstractСтаття, побудована на публікаціях академічного журналу «Трудов Киевской Духовной Академии» семінарій, показує процес пошуку оптимізації навчального процесу в середній ланці духовної системи освіти. Відзначається, що більшість із них були опублікованими в 60-х роках ХIХ століття, що було пов’язано з ліберальними реформами у багатьох сферах суспільного життя. Такі публікації вказували на безліч недоліків семінарської освіти, в тому числі: її відірваність від реального життя, перенавантаженість семінаристів письмовими творами, жалюгідне матеріальне становище учителів, що призводило до кадрової нестачі, і в цілому негативно позначалося на їх ставленні до роботи. Серед важливих питань семінарської освіти зв’язки теологічної та світської складової в навчальному процесі привернули найбільшу увагу громадськості. За словами професора Київської академії Василя Певніцького, оптимальним є поділ семінарського курсу на дві частини: загальна, співвідносна з гімназійним курсом, та спеціально-богословська. Ще однією важливою проблемою, яка викликала громадський інтерес і активно обговорювалася в контексті вдосконалення навчального процесу в семінарії, була проблема доцільності вивчення класичних мов – латинської та грецької. Найбільш доцільними в цьому відношенні були міркування професора В. Певніцького, в яких приділялося великої уваги класичним мовам, підкреслювалося, що вони не можуть бути обов’язковими предметами в усіх типах шкіл, вони необхідні для вступу до духовної академії та ступеня кандидатів. Загалом, стаття показує, що науково-освітня спільнота з питань вдосконалення навчального процесу в семінарії постійно знаходилась у сфері уваги.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherBEROSTAV DRUŽSTVOuk
dc.subjectКиївська духовна академіяuk
dc.subjectКиївська духовна семінаріяuk
dc.subjectдуховне вихованняuk
dc.subjectКиївська єпархіяuk
dc.subjectцерковні засоби масової інформаціїuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleОсвітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSVITNII_PROTSES_V_DUKHOVNII_SEMINARII_ZA_PUBLIKATSIIAMY_«TRUDOV_KYEVSKI_DUKHOVNOI_AKADEMYY».pdf392,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.