Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9736
Title: Освітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии»
Authors: Кукуруза, Антоніна Василівна
Keywords: Київська духовна академія
Київська духовна семінарія
духовне виховання
Київська єпархія
церковні засоби масової інформації
навчальний процес
Issue Date: 2018
Publisher: BEROSTAV DRUŽSTVO
Citation: Кукуруза А.В. Освітній процес в духовній семінарії за публікаціями «Трудов Киевской Духовной Академии» Evropský filozofický a historický diskurz ("Європейський філософський та історичний дискурс"). Чехія, 2018. Т. 4. С. 55-60.
Abstract: Стаття, побудована на публікаціях академічного журналу «Трудов Киевской Духовной Академии» семінарій, показує процес пошуку оптимізації навчального процесу в середній ланці духовної системи освіти. Відзначається, що більшість із них були опублікованими в 60-х роках ХIХ століття, що було пов’язано з ліберальними реформами у багатьох сферах суспільного життя. Такі публікації вказували на безліч недоліків семінарської освіти, в тому числі: її відірваність від реального життя, перенавантаженість семінаристів письмовими творами, жалюгідне матеріальне становище учителів, що призводило до кадрової нестачі, і в цілому негативно позначалося на їх ставленні до роботи. Серед важливих питань семінарської освіти зв’язки теологічної та світської складової в навчальному процесі привернули найбільшу увагу громадськості. За словами професора Київської академії Василя Певніцького, оптимальним є поділ семінарського курсу на дві частини: загальна, співвідносна з гімназійним курсом, та спеціально-богословська. Ще однією важливою проблемою, яка викликала громадський інтерес і активно обговорювалася в контексті вдосконалення навчального процесу в семінарії, була проблема доцільності вивчення класичних мов – латинської та грецької. Найбільш доцільними в цьому відношенні були міркування професора В. Певніцького, в яких приділялося великої уваги класичним мовам, підкреслювалося, що вони не можуть бути обов’язковими предметами в усіх типах шкіл, вони необхідні для вступу до духовної академії та ступеня кандидатів. Загалом, стаття показує, що науково-освітня спільнота з питань вдосконалення навчального процесу в семінарії постійно знаходилась у сфері уваги.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9736
Appears in Collections:Історичний факультет



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.