Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9739
Назва: | Формування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами позаурочної роботи з фізики |
Автори: | Миколайко, Володимир Валерійович |
Ключові слова: | фізика; продуктивне навчання, позаурочна діяльність, мотиви, інтерес. |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | 53 (07)+371.3 |
Серія/номер: | УДК;53 (07)+371.3 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано роль і місце позаурочної роботи учнів у загальній системі формування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності з фізики. Наголошено на важливості поєднання урочної та позаурочної роботи, як компонентів цілісної системи освіти. Розглянуто основні форми продуктивної позаурочної діяльності учнів з фізики та основні етапи її формування. Доведено, що позаурочна діяльність, як педагогічний чинник, спрямована на розширення та поглиблення знань з фізики, розвиток стійкого інтересу до вивчення фізики, формування в учнів умінь самостійно та творчо працювати. У статті відмічається, що позаурочна робота дає змогу уникнути перевантаження програм із фізики й наблизити фізичну освіту до життєвих потреб учнів; повніше задовольнити пізнавальні інтереси школярів; органічно поєднати навчальну мету, навчальний матеріал та безпосередній життєвий досвід підлітка з його участю в практичних завданнях, що збагачує життєвий досвід. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9739 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mykolaiko_1.pdf | 533,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.